reklama
reklama
12. 10. 2018 | poslední aktualizace: 13. 10. 2018  15:11

Lukáš Prokop posílil vedení agentury Pleon Impact

Do agentury Pleon Impact nastupuje jako managing director Lukáš Prokop. Bude úzce spolupracovat s dosavadním vedením na získávání nových klientů a projektů.
-rkp
Čtěte více o: personálie | ředitel | agentura
Lukáš Prokop, Pleon Impact
Lukáš Prokop, Pleon Impact
autor: PLEON IMPACT

Lukáš Prokop, který posílil agenturu Pleon Impact, nejprve působil sedm let v Euro RSCG a poté Havas Prague na pozici senior brand managera. Na starosti měl značky Česká pojišťovna, Komerční banka, Citroen, Lučina nebo pivovar Bernard. Poté byl mezi lety 2015 a 2016 account directorem v agentuře DDB Prague (mj. Volkswagen, Wrigley, Lactalis a Billa). Kariéru v reklamě vystřídalo založení podniku Parlor Ice Cream Sandwiches v Karlíně. Po zavedení značky se vrací do oboru marketingové komunikace.

„Když se vám podnik dobře zaběhne a jede sám vlastní cestou, tak se práce stává trochu rutinní a vám po čase začne chybět ten adrenalin, který člověk zažívá v reklamě, když v pět hodin ráno dokončuje tendrovou prezentaci. Proto, když mě Marek Šebesťák oslovil s nabídkou práce ve vedení Pleonu, neváhal jsem,“ podotýká Prokop.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama