reklama
reklama
4. 10. 2018 | poslední aktualizace: 5. 10. 2018  13:51

Michal Vodák má od října na starosti marketing a obchod portálu Heureka.cz

Novým členem Heureky se v průběhu září stal Michal Vodák. Jeho cílem v nové pozici bude mimo jiné nabídnout všem partnerům Heureky širší možnosti spolupráce. Na pozici ředitele Marketingu a Obchodu vystřídal Daniela Blažka.
-rkp
Čtěte více o: personálie | ředitel | marketing | portál | Heureka
Michal Vodák, ředitel Marketingu a Obchodu portálu Heureka.cz
Michal Vodák, ředitel Marketingu a Obchodu portálu Heureka.cz
autor: Heureka.cz

Michal Vodák (42) sbíral zkušenosti s marketingem, digitalizací a vedením tuzemských i zahraničních týmů. Naposledy ve firmě Schaeffler, Sodexo Pass a předtím například také v mediální skupině Mafra a v Seznam.cz.

„Jedním ze směrů, kterým se chceme vydat, bude větší propojení našich aktivit s ostatními trhy ve skupině, vzájemné sdílení know-how a implementace toho nejlepšího z naší nabídky do zahraničí. Chceme se také více zaměřit na vendor marketing a zapracovat na lepší práci s daty a novými technologiemi,“ říká Michal Vodák a dodává: „Doufám, že tímto způsobem ještě více zatraktivníme naši nabídku a zvýšíme naši přidanou hodnotu.“

Do oddělení Michala Vodáka patří tým Brand marketingu, který vede Marek Dobrý, Performace marketingu Martina Zítka a Obchodní tým, který má na starosti Petr Sochorek.

Ve volném čase Michal rád jezdí freeride na snowboardu, sází stromy v lese a užívá si houbaření na Vysočině. Rád cestuje a zatím nepotkal žádné jídlo, které by odmítl ochutnat.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama