reklama
reklama
26. 9. 2018 | poslední aktualizace: 26. 9. 2018  18:38

František Špulák vede marketingové a komunikační aktivity v pojišťovně MetLife

Marketingové a komunikační aktivity pojišťovny MetLife nově vede František Špulák. Jeho hlavním úkolem bude řízení a vývoj kampaní společně s implementací moderních digitálních technologií do marketingových strategií pro celou ČR.
-rkp
František Špulák vede marketingové a komunikační aktivity v pojišťovně MetLife
František Špulák vede marketingové a komunikační aktivity v pojišťovně MetLife
autor: METLIFE

František Špulák přichází do pojišťovny MetLife z firmy Foxconn Technology Group, což je největší výrobce elektroniky na světě. Zde zakládal a vedl marketingové oddělení. Svůj profesní život odstartoval na poli IT, jako konzultant, kde nabyl bohaté zkušenosti v digitálním světě. Do marketingového světa přešel v roce 2011 na pozici Marketing Specialist pro společnost Level Systems. Jeho hlavní vize úspěšné firmy je právě špičkově zvládnutý digitální marketing, v čemž má dlouholeté zkušenosti.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama