reklama
reklama
26. 9. 2018 | poslední aktualizace: 26. 9. 2018  18:29

Tomáš Šebesta posílil tým Outdoor Concept

Novou posilou české distributorské firmy Outdoor Concept, v jejímž portfoliu najdeme například tradiční značku Hannah, se začátkem podzimu stal Tomáš Šebesta. Do společnosti nastoupil na pozici manažera marketingu a vývoje a nahradil tak Martina Kalaše, který se ve své nové roli bude věnovat HR strategii.
-rkp
Tomáš Šebesta, manažer marketingu a vývoje společnosti Outdoor Concept
Tomáš Šebesta, manažer marketingu a vývoje společnosti Outdoor Concept
autor: Outdoor Concept

Tomáš Šebesta má dlouholeté bohaté zkušenosti v marketingu. Začínal v neziskovém sektoru, kde působil především na marketingových pozicích a věnoval se také PR. Práci si vyzkoušel i na straně agentury v oblasti sociálních a online médií, kdy více než tři roky postupně působil v agenturách Socialbakers a Socialsharks, a to se zaměřením na analytiku, data a vyhodnocování business výsledků. Profesní zkušenosti dále rozvíjel během práce pro Pivovary Staropramen, kde působil nejprve jako Brand Manager a následně jako Media & Digital Manager pro Česko a Slovensko.

Hlavním úkolem a zodpovědností Tomáše Šebesty bude v distributorské firmě Outdoor Concept vedení celého týmu marketingu a vývoje a rozvoj marketingových aktivit celé skupiny s rozsáhlým portfoliem mezinárodně uznávaných značek outdoorového oblečení a vybavení.

Svůj volný čas tráví Tomáš Šebesta aktivně. Maximum se snaží věnovat své rodině, s níž podniká i lehké treky, vyhledává individuální sporty, z nichž nejoblíbenější je běh, a fotografuje. Dříve hrál závodně basketbal.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama