reklama
reklama
24. 9. 2018 | poslední aktualizace: 24. 9. 2018  08:27

Pavel Richter technickým ředitelem výroby pro projekt INDIA 2.0, vedený značkou ŠKODA

Zkušený manažer ze společnosti ŠKODA AUTO Pavel Richter převezme k 1. listopadu 2018 v Pune funkci technického ředitele výroby v rámci projektu „INDIA 2.0,“ který vede značka ŠKODA. Šestačtyřicetiletý manažer bude zodpovědný za výrobu všech modelů v indickém závodě v Pune. Personální restrukturalizace je součástí projektu „INDIA 2.0.“ V rámci tohoto projektu bude ŠKODA pod vedením Gurpratapa Boparaie řídit modelovou ofenzívu koncernu Volkswagen na indickém trhu.
-rkp
Pavel Richter, technický ředitel výroby pro projekt INDIA 2.0, vedený značkou ŠKODA
Pavel Richter, technický ředitel výroby pro projekt INDIA 2.0, vedený značkou ŠKODA
autor: Škoda Auto

Pavel Richter působí ve společnosti ŠKODA AUTO od roku 2000 a od té doby pracoval v různých manažerských pozicích jak v České republice, tak v zahraničí. V roce 2011 se stal ředitelem závodu společnosti ŠKODA AUTO v Kvasinách. Od roku 2014 byl Richter v hlavním výrobním závodě Mladé Boleslavi zodpovědný za výrobu modelů OCTAVIA, RAPID a KAROQ.

Restrukturalizace kompetencí na úrovni managementu je důležitým krokem při konkrétní realizaci projektu „INDIA 2.0.“ Povoláním Pavla Richtera na pozici technického ředitele výroby obsadí ŠKODA jednu z klíčových pozic již v rané fázi.

Dr. Andreas Lauermann, Managing Director a prezident Volkswagen India Private Ltd. říká: „Jsem velmi rád, že můžeme Pavla Richtera přivítat v našem týmu v Pune. Díky jeho zkušenostem bude hrát klíčovou roli v realizaci našeho společného cíle, kterým je další posílení pozice koncernu Volkswagen na strategicky důležitém indickém trhu.“

Gurpratap Boparai, Managing Director společnosti ŠKODA AUTO India Private Ltd. a vedoucí projektu „INDIA 2.0,“ zdůrazňuje: „Pavel Richter zná struktury podniku už řadu let a kromě toho má bohaté odborné zkušenosti z oblasti mezinárodního automobilového průmyslu. Se svým know-how rozhodujícím způsobem přispěje k tomu, že projekt „INDIA 2.0“ bude úspěšný.“

V rámci projektu INDIA 2.0 je značka ŠKODA zodpovědná za plánovanou modelovou ofenzívu koncernu Volkswagen na indickém trhu. Ten do realizace tohoto záměru investuje jednu miliardu eur, a to především mezi lety 2019 až 2021.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama