reklama
reklama
15. 9. 2018 | poslední aktualizace: 15. 9. 2018  10:00

Ondřej Holzman šéfredaktorem magazínu CzechCrunch

Internetový magazín CzechCrunch spadající pod české mediální studio Spaces vede od srpna 2018 z pozice šéfredaktora Ondřej Holzman.
-rkp
Čtěte více o: personálie | šéfredaktor | média | portál
Ondřej Holzman, CzechCrunch
Ondřej Holzman, CzechCrunch
autor: CzechCrunch

Ondřej Holzman se stal šéfredaktorem magazínu CzechCrunch. Pozice šéfredaktora vznikla nově po více než čtyřech letech existence portálu, který založil a provozuje Michal Ptáček společně s designérem Václavem Bedřichem.

„Chceme CzechCrunch upevnit na trhu jako přední magazín s informacemi o propojeném světě byznysu, technologií a startupů se zaměřením na domácí i světové projekty,“ uvádí Ondřej Holzman.

Před nástupem do současné pozice působil jako šéfredaktor Tyinternety.cz (od července 2017 do července 2018). Předtím osm let vedl jako šéfredaktor server Jablíčkář.cz. Zároveň spolupracuje s magazínem Forbes NEXT.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama