reklama
reklama
6. 8. 2018 | poslední aktualizace: 6. 8. 2018  08:35

Aneta Hanousková kreativní ředitelkou agentury Programmatic Media

Novou kreativní ředitelkou Programmatic Media se stala Aneta Hanousková. Po ročním působení na pozici marketingový specialista se zaměřením na sociální sítě bude mít nyní na starosti chod kreativního oddělení společnosti. I přes nízký věk nabídne agentuře několikaleté zkušenosti i odborné znalosti ze studií.
-rkp
Čtěte více o: personálie | agentura | ředitel | kreativita
Aneta Hanousková, kreativní ředitelka agentury Programmatic Media
Aneta Hanousková, kreativní ředitelka agentury Programmatic Media
autor: Programmatic Media

Aneta Hanousková (27) se v marketingu pohybuje více jak 4 roky, které soustředila především do oblasti sociálních sítích. V minulosti působila například v digitální agentuře Infinity Vision.

“V současné době Programmatic Media představuje mladou a dynamickou agenturu, před kterou stojí spousta výzev. Chci do vedení nastoupit s pokorou a spoléhat se především na kvalitní a soudržný tým. Mým oborem jsou sociální sítě, plánujeme ale rozšířit kreativní zázemí i další činnosti jako multimédia nebo produkci,“ doplňuje Hanousková.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama