reklama
reklama
24. 7. 2018 | poslední aktualizace: 24. 7. 2018  17:41

Symbio připravilo letní kampaň pro Margot. Tváří je finalistka reality show

Filip Rožánek
Filip Rožánek
Čtěte více o: Nestlé | kampaň | reklama
Tereza Dušková v reklamě na tyčinku Margot
Tereza Dušková v reklamě na tyčinku Margot
autor: Symbio

Sociální sítě budou těžištěm pětitýdenní letní kampaně na tyčinku Margot, kterou pro společnost Nestlé připravila digitální agentura Symbio. Tyčinku bude propagovat Tereza Dušková, finalistka soutěže Robinsonův ostrov, kterou na Instagramu sleduje přes 110 tisíc lidí.

„V digitálním prostředí se chceme se značkou Margot dostat blíž k mladším lidem. Vzhledem k tomu, že Instagram je nejdynamičtěji rostoucí sociální síť v Česku, naše přítomnost na této platformě je nasnadě,“ vysvětluje Radomír Šlechta, manažer značky Margot.

Právě Dušková podle Nestlé ztělesňuje hodnoty, které si mají spotřebitelé asociovat s tyčinkou Margot. „Tereza si v reality show získala velké sympatie diváků. Navíc si ji teď lidé spojují primárně s exotikou, což je atribut, který bytostně definuje i naši tyčinku Margot,“ dodává Šlechta.

Exotiku v tomto případě ztělesňuje Dominikánská republika. Dušková tam vytvořila obsah pro sociální sítě, například krátká reportážní videa. Kromě Instagramu se objeví na YouTube a na Facebooku. Účastnice reality show chce Čechy a Slováky „inspirovat, že si svůj kousek exotiky můžou užít kdekoli a kdykoli“.

Autoři: Filip Rožánek
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama