reklama
reklama
28. 6. 2018 | poslední aktualizace: 29. 6. 2018  15:26

José Pinto posílil jako Head of Marketing and Operations SIGNAL festival

Festival světla SIGNAL sáhl po nové posile z mezinárodních vod. José Pinto, původem z Portugalska, se pohybuje ve světě marketingu a komunikace již dvacet let. V SIGNAL festivalu bude zodpovídat právě za marketing a operativu celé organizace.
-rkp
Čtěte více o: personálie | marketing | festival
José Pinto, Head of Marketing and Operations festivalu světla SIGNAL
José Pinto, Head of Marketing and Operations festivalu světla SIGNAL
autor: Dusan Vondra

José Pinto v rámci svého kariérního života působil v oblasti reklamních agentur, vzdělávání a managementu marketingu v Portugalsku, Kazachstánu, Německu, ve Velké Británii a Rusku. Pracoval pro značky jako jsou Chesterfield nebo Renault, podílel se na evropských reklamních kampaních maltského úřadu pro cestovní ruch v Maltě i na kampaních finského developera SRV určených pro ruský trh.

Pintova spolupráce se SIGNAL festivalem začala v březnu tohoto roku. Jeho úkolem na pozici Head of Marketing and Operations je rozvoj operativy festivalu a vytvoření a realizace silné a dlouhodobé marketingové i obchodní strategie.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama