reklama
reklama
26. 6. 2018 | poslední aktualizace: 26. 6. 2018  13:30

Petr Orálek ředitelem divize Obchodu a marketingu mediálního domu Economia

Ředitelem divize Obchodu a marketingu a členem vedení mediálního domu Economia se od 1. 7. 2018 stává Petr Orálek. Ten v Economia dosud působil jako ředitel speciálních projektů a business developmentu a jednatel dceřiné společnosti R MEDIA.
-rkp
Čtěte více o: personálie | ředitel | média | Economia
Petr Orálek, ředitel divize Obchodu a marketingu mediálního domu Economia
Petr Orálek, ředitel divize Obchodu a marketingu mediálního domu Economia
autor: Economia

Petr Orálek bude mít na této pozici za úkol zabezpečit propojení obchodních a marketingových aktivit společnosti s cílem zvýšit výnosy firmy.

Naší bezprostřední prioritou je digitální placený obsah, jehož podíl v celkových tržbách by se měl neustále zvyšovat. Pozornost zaměříme vedle klasického inzertního obchodu i na další rozvoj content marketingu, za který už získal mediální dům Economia několik ocenění,” říká Petr Orálek, který se v médiích se pohybuje více než 25 let a v minulosti působil v ČTK a MF DNES.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama