reklama
reklama
9. 6. 2018 | poslední aktualizace: 10. 6. 2018  08:29

Lukáš Zmátlík ředitelem divize Motor Media vydavatelství Mladá fronta

K 1. červnu nastoupil do vydavatelství Mladá fronta do pozice ředitel divize Motor Media Lukáš Zmátlík. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní, předplatitelské a distribuční aktivity tištěných titulů v oblasti auto-moto, sportovní a hobby magazíny. Dále by měl věnovat marketingovým aktivitám.
-rkp
Lukáš Zmátlík, ředitel divize Motor Media vydavatelství Mladá fronta
Lukáš Zmátlík, ředitel divize Motor Media vydavatelství Mladá fronta
autor: Tomáš Novák

Lukáš Zmátlík přichází do vydavatelství Mladá fronta z ČSOB, kde byl poradcem pro management v oblasti transformace retailového bankovnictví. Čtyři roky působil v médiích: v CET 21 (TV Nova) jako projektový manažer a poté vedoucí oddělení podpory prodeje. Před tím pracoval šest let v poradenské společnosti PwC v pozici asistent manažera v pražské pobočce i v australské Canbeře.

Divize Motor Media vydává např. časopisy AUTO7, auto motor sport, Motocykl, BIKE Peloton, ale i Outdoor a Udělej si sám. V počtu prodaných titulů v tomto segmentu má Mladá fronta 31% podíl na českém trhu.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama