reklama
reklama
8. 6. 2018 | poslední aktualizace: 10. 6. 2018  07:56

Libuše Paterová posílila tým Nielsen Admosphere

Senior research manažerkou Nielsen Admosphere se od začátku června stala Libuše Paterová. Posílí tým Research & Analysis a zaměří se na kvalitativní výzkum.
-rkp
Čtěte více o: personálie | výzkum | agentura
Libuše Paterová
Libuše Paterová
autor: Nielsen Admosphere

Libuše Paterová pracuje ve výzkumu přes dvacet let. Věnovala se rozvoji projektu MML-TGI. Se svým vlastním výzkumným týmem se zabývala Ad Hoc projekty, jejich realizací a zejména strategickou interpretací výsledků.

Z pozice Senior research manažerky společnosti Nielsen Admosphere bude dohlížet na to, aby klient dostal komplexní výzkumný servis po stránce kvalitativního i kvantitativního řešení. Sama uvádí, že kvalitativní výzkum, v němž se snaží implementovat etnografické přístupy při získávání nových insightů, je její srdeční záležitostí.

Nielsen Admosphere je výzkumnou agenturou s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama