reklama
reklama
31. 5. 2018 | poslední aktualizace: 31. 5. 2018  07:50

Zdenka Kadlecová posílila agenturu Fragile

Agentura Fragile patřící do skupiny Etnetera Group oznámila personální posílení svého týmu. Novou account executive digitální agentury se stala Zdenka Kadlecová.
-rkp
Zdenka Kadlecová
Zdenka Kadlecová
autor: Fragile

Zdenka Kadlecová se stala novou account executive digitální agentury Fragile. Bude pečovat o značky Kneipp a Veroval, které jsou součástí portfolia klienta Hartmann-Rico a dále bude mít na starosti kampaně Aquapalace Praha.

Kadlecová přichází z designového studia Butterflies & Hurrricanes, kde se věnovala packagingu, brandingu, podlinkové komunikaci, a pracovala pro značky Nestlé, Biopekárna Zemanka nebo Sunkins.

Agentura Fragile patří do skupiny Etnetera Group. Její specializací jsou brandové a výkonnostní kampaně, video kampaně a social media kampaně s vysokou přidanou hodnotou. K největším klientům agentury patří Dr. Max, H&M, Sephora, Jan Becher Pernod Ricard, LMC (Jobs.cz) nebo Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra České republiky.

Agentura Fragile se letos na jaře jako druhá z Česka stala členem BlueAlliance, sdružení marketingových agentur zemí střední a východní Evropy. Zhruba čtyřicetičlenný tým Fragile nedávno posílili Jiří Simonides a Vilém Terich z Home Creditu.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama