reklama
reklama
24. 5. 2018 | poslední aktualizace: 24. 5. 2018  10:13

Michal Šťastný bude šéfem útvaru Segmenty, produkty a rozvoj vztahového bankovnictví ČSOB

Útvar Segmenty, produkty a rozvoj vztahového bankovnictví ČSOB bude mít od 1. června 2018 nového šéfa. Tuto pozici bude zastávat Michal Šťastný, který doposud vedl útvar Projekty a Enterprise architektura ČSOB. V nové funkci nahradí Pavla Prokopa, jenž přijal roli předsedy představenstva a generálního ředitele ČSOB Leasing.
-rkp
Čtěte více o: personálie | bankovnictví | ČSOB
Michal Šťastný, ředitel útvaru Segmenty, produkty a rozvoj vztahového bankovnictví ČSOB
Michal Šťastný, ředitel útvaru Segmenty, produkty a rozvoj vztahového bankovnictví ČSOB
autor: ČSOB

Michal Šťastný se během svého působení bance věnoval zejména přípravě a realizaci zásadních změn v rámci ČSOB a zasloužil se rovněž o vytvoření první dlouhodobé a stále platné strategie architektury skupiny.

„V rámci svého působení pomohl Michal zavést kulturu projektového řízení v ČSOB, nastavil procesy a organizaci pro prioritizaci obchodních a IT projektů, v jejichž rámcích ČSOB skupina dnes dodává úspěšně desítky zásadních změnových projektů ročně. Jeho expertní tým enterprise architektury byl od roku 2014 u návrhu i dodávky většiny digitalizačních projektů a vytvoření první dlouhodobé a stále platné strategie architektury skupiny ČSOB. V nové roli Michalovi pomůže výborná orientace v prostředí skupiny ČSOB i KBC a schopnost dotahovat projekty do konce,“ řekl k jmenování Petr Knapp, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast Vztahového bankovnictví ČSOB.

Michal Šťastný přišel do ČSOB v roce 2009 na pozici programového manažera. V roce 2014 byl pověřen vytvořením útvaru Projekty a Enterprise architektura a jeho vedením jako výkonný ředitel.

Vystudoval obor Ekonomie a management na Českém vysokém učení technickém v Praze, ve volném čase se věnuje plachtění.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama