reklama
reklama
9. 5. 2018 | poslední aktualizace: 8. 5. 2018  20:19

Martin Jiruška převzal marketing tyčinek z portfolia značky Orion skupiny Nestlé

O marketing čokoládových tyčinek Ledové kaštany, Kofila, Sójové řezy a oplatek Delissa z portfolia Orion se bude v Nestlé starat Martin Jiruška. Přišel ze společnosti McDonald‘s. Mezi jeho první aktivity patří nová limitovaná edice Ledových kaštanů.
-rkp
Martin Jiruška převzal marketing tyčinek z portfolia značky Orion skupiny Nestlé
Martin Jiruška převzal marketing tyčinek z portfolia značky Orion skupiny Nestlé
autor: Nestlé

Martin Jiruška při svém působení ve firmě McDonald’s zodpovídal za rozvoj platforem 2forU, McCafé a dezertů. Předtím byl zaměstnán ve společnosti Unilever jako brand building manažer kategorií dehydrovaných výrobků a později dresinků.

Prvním jeho počinem bude uvedení limitované edice Ledových kaštanů, které se v obchodech začnou objevovat v průběhu léta. Dále pracuje na novém brand positioningu značek Ledové kaštany a Kofila a připravuje projekty reagující na současné trendy v kategorii impulzního tyčinkového zboží.

Vystudoval Vysokou školu Škoda Auto v oboru Mezinárodní podnikání a marketing. 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama