reklama
reklama
31. 3. 2018 | poslední aktualizace: 31. 3. 2018  13:25

Michal Kubíček generálním ředitelem startupu Mediatoring.com

Startupový projekt Mediatoring.com zabývající se monitoringem médií v reálném čase změnil majitele. Tím se stala firma Abudancia v čele s Michalem Kubíčkem, který se ve světě médií a v prostředí internetu pohybuje už od roku 1999.
-rkp
Michal Kubíček, generální ředitel startupu Mediatoring.com
Michal Kubíček, generální ředitel startupu Mediatoring.com
autor: archiv

Michal Kubíček jako redaktor Lidových novin založil v roce 2001 první internetové regionální noviny u nás (Ostravské noviny). Napsal také tři knihy o internetovém marketingu a je investorem v řadě online i offline projektů. Aktuálně také spoluvlastní největší české tržitě s placenými články placla.cz nebo online platformu pro podnikatele webdeal.cz.

Projekt Mediatoring.com byl spuštěn v roce 2017 digitální agenturou Visualio. V současnosti prohledává okolo 11 tisíc českých zdrojů zahrnujících nejen největší zpravodajské servery, ale i specializované blogy nebo diskuzní fóra. V reálném čase monitoruje hlavní televizní a rozhlasové stanice a nabízí klientům služby okamžité informace, co se o nich píše, ale i říká. Aktuálně také probíhá testování monitoringu významných českých twitterových účtů. Svůj zásah však nový majitel plánuje rozšířit i na monitoring klíčových a vlivných diskuzních skupin na Facebooku. 

O monitoring sociálních médií je velký zájem, a proto jsem si to také stanovil jako cíl pro další rozvoj Mediatoringu. Na rozdíl od jiných společností ale nechceme poskytovat analýzu zmínek. Jejich sentiment si mohou zákazníci v aplikaci navolit sami. Držím se názoru, že ne vždy je pohled analytika na událost stejný jako pohled zákazníka,“ říká Michal Kubíček, CEO startupu.

Konkurenční výhodu oproti jiným podobným projektům shledává Kubíček zejména v monitoringu médií v reálném čase, tzn. výstup se v monitoringu zobrazí okamžitě, jakmile se objeví online. Díky rychlosti pak mohou klienti hned uzpůsobovat své kampaně, například PPC sestavy na Google nebo Seznamu, přizpůsobovat obsah svého webu nebo reagovat na aktuální trendy v mailingu zákazníkům.

„Mezi našimi klienty jsou lidé, kteří potřebují pracovat s okamžitou informací, aby mohli adekvátně reagovat – politici, PR pracovníci a obchodníci, pro které je rychlá reakce klíčovou výhodou. Podobný nástroj na českém trhu jim chyběl a Mediatoring.com tuto mezeru právě zaplnil,“  dodává Kubíček.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama