reklama
reklama
30. 3. 2018 | poslední aktualizace: 31. 3. 2018  11:30

Matěj Kapošváry marketingovým ředitelem společnosti Shopsys

Novým ředitelem marketingu společnosti Shopsys se stal Matěj Kapošváry. Do nově vytvořené pozice, která se stala součástí vedení společnosti, byl vybrán po tom, co se marketingu ve společnosti Shopsys věnuje již od konce roku 2014.
-rkp
Čtěte více o: personálie | ředitel | marketing | e-byznys | e-shop
Matěj Kapošváry, marketingový ředitel společnosti Shopsys
Matěj Kapošváry, marketingový ředitel společnosti Shopsys
autor: Shopsys

Matěj Kapošváry (25) pracoval před Shopsysem pro neziskovou organizaci JA Czech. Své zkušenosti získával i v mezinárodní neziskové studentské organizaci JA Alumni Europe, kde již dva roky působí jako viceprezident. Do světa e-commerce se dostal díky konferenci ShopCamp, kterou bude letos pořádat už popáté.

Matěj Kapošváry své nové role a pozice v managementu firmy využije ke konsolidaci a zefektivnění dosud necentralizovaných marketingových aktivit firmy. Jeho hlavním cílem je zvyšovat povědomí o Shopsysu mezi manažery velkých českých e-shopů. Pro tento účel chce mimo jiné posílit využití magazínu EXEC, který Shopsys od roku 2016 vydává a distribuuje právě mezi manažery v e-commerce. Kapošváry chce také podporovat Shopsys Framework a jeho rozšíření do zahraničí. Právě komunikace směrem k velkým zahraničním e-shopům a agenturám bude pro Shopsys pod jeho taktovkou novinkou.

Až do konce loňského roku neměl Shopsys svého CMO. Marketingové aktivity byly rozprostřeny mezi několik členů managementu i oddělení. Samostatné oddělení vzniklo se začátkem letošního roku, aby podpořilo známost značky Shopsys.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama