reklama
reklama
14. 3. 2018 | poslední aktualizace: 14. 3. 2018  16:15

Lucie Nováková ředitelkou marketingu a komunikace sítě AAA AUTO

Novou ředitelkou marketingu a komunikace mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO se stala Lucie Nováková. V rámci této pozice bude mít na starosti vedení týmu cca 60 zaměstnanců a zajišťovat bude kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny AURES Holdings.
-rkp
Lucie Nováková, ředitelka marketingu a komunikace sítě AAA AUTO
Lucie Nováková, ředitelka marketingu a komunikace sítě AAA AUTO
autor: archiv

Lucie Nováková bude mít v nové roli za úkol kontinuální prohlubování regionální působnosti AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku, stejně jako dohled nad partnerstvím značek AAA AUTO a Mototechna s nejvyšší českou fotbalovou HET ligou či se slovenským fotbalem. Jejím cílem bude i rozšíření spolupráce s VIP osobnostmi v rámci již probíhajících i budoucích kampaních.

„Těším se, že při práci pro AAA AUTO budu moci využít zajímavou kombinaci svých zkušeností z mezinárodních korporací a státní správy. Při návratu do „Áček“ po deseti letech vidím v rámci celé společnosti obrovský posun dopředu. Ten se samozřejmě týká i oddělení marketingu, které je na špičkové úrovni a má zásadní podíl na pozitivních prodejních výsledcích skupiny AURES Holdings. Věřím, že se mi podaří jeho výkonnost dále posílit,“ uvedla Lucie Nováková.

Lucie Nováková má za sebou bohatou kariéru v komunikaci a marketingu. Působila v několika reklamních, komunikačních a lobbingových agenturách, jako například Mark BBDO, Ark Thompson či Euroffice Praha – Brusel. Pracovala také v nadnárodní společnosti Skanska. Před nástupem do AURES Holdings, kam se ke značce AAA AUTO vrátila po více než deseti letech, vedla odbor tisku a public relations na Ministerstvu vnitra České republiky.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama