reklama
reklama
26. 2. 2018 | poslední aktualizace: 26. 2. 2018  09:45

Marek Hornych ředitelem interní prodejní sítě Wüstenrotu

Strategický úsek interní prodejní sítě finanční skupiny Wüstenrot povede od 1. března Marek Hornych. Jeho úkolem bude další rozvoj stávající obchodní sítě finančních poradců a posílení pozice Wüstenrotu na českém trhu.
-rkp
Marek Hornych, ředitel interní prodejní sítě ve Wüstenrotu
Marek Hornych, ředitel interní prodejní sítě ve Wüstenrotu
autor: WÜSTENROT

Marek Hornych (36) přichází do finanční skupiny Wüstenrot z pozice inovačního lídra v Air Bank, kde byl necelé tři roky zodpovědný za inovační proces a šíření inovační kultury. Pracoval na klíčových projektech banky a pomáhal interním týmům s kreativitou, vytvářením nových produktů a služeb.

Zkušenosti z oblasti obchodu a stavebních spořitelen získal také v Raiffeisen stavební spořitelně, kde byl sedm let zodpovědný za vzdělávání a rozvoj pobočkové sítě.

„Řídit a rozvíjet prodejní síť finanční skupiny Wüstenrot je pro mě výzvou a velkou příležitostí. Budu usilovat o vytvoření ještě silnějšího obchodního týmu, který bude poskytovat klientům ten nejlepší servis,“ říká Marek Hornych, nový ředitel interní prodejní sítě ve Wüstenrotu, a dodává: „Mým cílem je, abychom byli pro naše klienty i nadále důležitým partnerem v řešení jejich bydlení. Klíčové je poskytování relevantních a jednoduchých produktů, mít odvahu dělat některé věci jinak a neustále se přitom soustředit na zákaznické potřeby. Věřím, že skvělá firemní kultura a správní lidé jsou základními ingrediencemi úspěchu.“

Je absolventem Vyšší odborné školy v Praze. Posledních několik let se věnuje koučinku, inovacím, Design thinking metodám a řízení změn.

Mezi jeho záliby patří především sport a cestování.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama