reklama
reklama
23. 2. 2018 | poslední aktualizace: 23. 2. 2018  15:56

Robert Junek marketingovým ředitelem společnosti Mailkit

Na nově vytvořenou pozici marketingového ředitele ve společnosti Mailkit nastoupil Robert Junek. Jeho úkolem bude vytvořit a realizovat komplexní marketingovou strategii pro tuzemský trh i zahraniční aktivity v rámci Evropy.
-rkp
Čtěte více o: personálie | ředitel | marketing
Robert Junek, marketingový ředitel společnosti Mailkit
Robert Junek, marketingový ředitel společnosti Mailkit
autor: archiv

Robert Junek pracoval před příchodem do Mailkitu ve společnosti Pet Center na pozici business development managera. Na starosti měl vybudování oddělení e-shopů. Zodpovídal také za online marketingové aktivity. V minulosti také působil jako manažer konzultantů v online marketingové agentuře Effectix. První pracovní zkušenosti nasbíral na několika manažerských pozicích.

“Mám radost, že se nám do týmu podařilo získat tak zkušeného profesionála jako je Robert. Z pozice klienta zná naši společnost už řadu let a naše produkty už dlouhodobě využívá. To je pro nás ohromná výhoda a věřím, že i díky němu budeme nadále růst,” říká Jakub Olexa, ředitel společnosti.

“Mailkit v současné době pomáhá s e-mailovým řešením řadě velkých klientů v České republice i v zahraničí. Mým cílem tak bude pomoci dále rozšířit povědomí o značce v rámci vybraných trhů,” doplňuje Junek.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama