reklama
reklama
23. 2. 2018 | poslední aktualizace: 23. 2. 2018  07:19

Sušický výrobce dveří Solodoor jede naplno, shání lidi, kupuje stroje. Hitem jsou dveře s oblou hranou, vyrábí je jako jeden z mála v Evropě

Solodoor zažívá úspěšné období. Tržby mu vzrostly na 350 milionů korun. Zakázková naplněnost firmu ale nutí přibírat nové zaměstnance, rozšiřovat kapacity výroby. Lidi není kde brát. Firma tak zásadně investuje do technologií.
Michal Šenk
Michal Šenk

Na vrátnici sušického výrobce dveří a dveřních zárubní, společnosti Solodoor, visí na nástěnce informační leták: "Nábor nových pracovníků − každou středu dopoledne". Firma s loňským obratem 350 milionů korun nestíhá vyrábět. "Loňské tržby jsou vynikající, meziročně půjde asi o pětiprocentní nárůst, a to jsme přitom přišli o odbyt přes deset milionů korun, protože už nespolupracujeme s řetězcem Obi," popisuje ředitel a menšinový spolumajitel Solodooru Martin Dozrál.

Firma, která je po konkurentech Sapeli a Masonite trojkou mezi výrobci dveří v Česku, potřebuje s tím, jak přibývá zakázek, další a další zaměstnance.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama