reklama
reklama
20. 2. 2018 | poslední aktualizace: 20. 2. 2018  07:20

Radomír Šlechta manažerem značek Margot, Koko a Milena ve společnosti Nestlé

Čokoládové tyčinky značek Margot, Koko a Milena bude ve společnosti Nestlé rozvíjet nová posila týmu čokoládových cukrovinek, Radomír Šlechta. Ten přichází do Nestlé ze společnosti Plzeňský Prazdroj. Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit upevnění tržní pozice a celkové omlazení značky Margot.
-rkp
Radomír Šlechta, manažer značek Margot, Koko a Milena ve společnosti Nestlé
Radomír Šlechta, manažer značek Margot, Koko a Milena ve společnosti Nestlé
autor: Nestlé

Radomír Šlechta během svého předchozího působení v Plzeňském Prazdroji realizoval mnoho úspěšných kampaní na značkách Gambrinus, Radegast a v neposlední řadě i Pilsner Urquell.

Prvním Radomírovým počinem pod hlavičkou Nestlé je nová kampaň Margot, nejprodávanější čokoládové tyčinky v České republice. Klíčovou komunikací bude nová televizní kampaň, která poběží v Čechách a na Slovensku v březnu tohoto roku.

Vystudoval Provozně ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama