reklama
reklama
19. 2. 2018 | poslední aktualizace: 19. 2. 2018  09:31

Martin Diviš předsedou představenstva Pojišťovny České spořitelny, Petr Zapletal z pozice odešel

Novým předsedou představenstva Pojišťovny České spořitelny (PČS) se stal Martin Diviš, který je zároveň předsedou představenstva pojišťovny Kooperativa. V PČS nahradil Petra Zapletala, který odešel z pozice předsedy představenstva PČS ke konci roku 2017.
-rkp
Martin Diviš, předseda představenstva Pojišťovny České spořitelny
Martin Diviš, předseda představenstva Pojišťovny České spořitelny
autor: Foto: archiv PČS

Martin Diviš nastoupil do Kooperativy již v roce 1995, od roku 2008 je předsedou představenstva Kooperativy. Od roku 2013 je zároveň prezidentem České asociace pojišťoven.

Mým úkolem bude PČS úspěšně provést cestou sloučení s pojišťovnou Kooperativa s cílem podpořit a posílit prodej neživotního pojištění u našeho významného obchodního partnera České spořitelny. FLEXI bude nadále vlajkovou lodí v produktech životního pojištění“, uvedl Martin Diviš.

Petr Zapletal působil na postu předsedy představenstva PČS od roku 2005, ve vrcholových postech finančních společností pak od roku 1995. Od roku 2001 do října 2005 zastával pozici předsedy představenstva a generálního ředitele Investiční společnosti České spořitelny a zároveň byl předsedou předsednictva Unie investičních společností ČR.

Bylo mi velkým potěšením stát v čele Pojišťovny České spořitelny v posledních dvanácti letech. Byla to zdaleka nejkrásnější pracovní zkušenost, kterou jsem ve svém životě měl. Jsem rád, že se nám podařilo vytvořit stabilní životní pojišťovnu se špičkovým produktem FLEXI životním pojištěním,“ řekl Petr Zapletal.

Pod vedením Petra Zapletala se PČS postupně stala na trhu běžně placeného životního pojištění třetí největší pojišťovnou v České republice. Pojišťovna v tomto druhu pojištění roste nepřetržitě už od roku 2004. Za tu dobu získala řadu ocenění a její klíčový produkt FLEXI životní pojištění devětkrát v řadě zvítězil jako nejlepší životní pojištění v soutěži finančních produktů Zlatá koruna. Podle pravidelných průzkumů je také nejznámějším životním pojištěním u nás. Na trhu je už sedmnáct let a za tu dobu si jej sjednalo téměř dva miliony klientů.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama