reklama
reklama
16. 2. 2018 | poslední aktualizace: 16. 2. 2018  17:17

Jitka Gráfová se stará o interní a externí komunikaci marketingové agentury Wunderman

V pražské pobočce marketingové agentury Wunderman bude mít Jitka Gráfová na starosti interní a externí komunikaci. Za úkol má nastavení komunikační strategie, optimalizaci PR procesů a dohled nad plněním nastaveného komunikačního plánu.
-rkp
Čtěte více o: personálie | agentura | PR | komunikace
Jitka Gráfová, marketingová agentura Wunderman
Jitka Gráfová, marketingová agentura Wunderman
autor: Petr Joura

Jitka Gráfová bude mít v pražské pobočce Wundermanu na starosti nastavení komunikační strategie, optimalizaci PR procesů a dohled nad plněním nastaveného komunikačního plánu – a to i v oblasti externí komunikace.

„Nedávno jsme v pražské pobočce Wundermanu přesáhli hranici 500 zaměstnanců. Proto je potřeba, ještě víc než kdykoliv předtím, posílit interní komunikaci. Je pro nás důležité, aby lidé uvnitř firmy věděli, na jakých nových projektech se pracuje, co se ve firmě aktuálně děje a co nového se chystá. I přes svoji velikost se snažíme, aby si agentura i nadále zachovala firemní atmosféru, kde se mísí reklamní bohémství a technologická přesnost,“ říká výkonný ředitel Karel Duchek. „U Wundermanu děláme spoustu zajímavých projektů a kampaní, pracují tu chytří a kreativní lidé a my dlouhodobě chceme, aby toto bylo vidět více i navenek,“ dodává Duchek.

Jitka Gráfová předtím působila 3,5 roku jako Senior PR konzultant v marketingové agentuře RobertNemec.com, kde se starala o PR ale i event management agentury a koordinovala i klientské kampaně např. pro Českou mincovnu či JYSK.

Předtím 2 roky pracovala v komunikační agentuře Prime Communication, kde realizovala PR a eventy pro Tatry Mountain Resorts, Ondrášovku či Skiareál Špindlerův Mlýn. Než její cesta vedla do marketingových agentur, působila téměř 10 let v médiích (iDNES.cz, aktualne.cz) na pozici redaktora i editora.

„Jsme rádi, že k nám přišla posila, která má nejen zkušenosti v oblasti moderního PR a propojování jednotlivých marketingových kanálů, ale je známá svým lidským a optimistickým přístupem. Tato kombinace profesních zkušeností a lidskosti je nadmíru blízká naší firemní kultuře,“ uzavírá Duchek.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama