reklama
reklama
9. 2. 2018 | poslední aktualizace: 9. 2. 2018  16:15

Petr Jiřička posílil vydavatelství Trima News

Ve vedení vydavatelství TRIMA NEWS doplnil Libora Matouška ml. nový jednatel Petr Jiřička. Na poli internetového zpravodajství by měl využít své dosavadní zkušenosti z oblasti venkovní reklamy, a podpořit tak rozšíření populárních drben do dalších měst.
-rkp
Petr Jiřička, jednatelem vydavatelství Trima News
Petr Jiřička, jednatelem vydavatelství Trima News
autor: Trima News

Petr Jiříčka se od roku 1996 pohyboval v oblasti venkovní reklamy a zastával významné posty ve společnostech BigBoard, AGART či News Outdoor CR. Hrál důležitou roli při budování sítě bigboardů a odpovídal rovněž za jejich strategický rozvoj. Následně se podílel i na úspěšném prodeji některých z nich.

„Věděli jsme, že vydavatelství bude potřebovat silného partnera. Při rozhodování pro nás nehrály roli jen finance, ale i společný pohled na svět a náš další rozvoj. Zkrátka lidský aspekt, na kterém si obecně velmi zakládám. Také respektujeme Petrovy dosavadní zkušenosti z oblasti venkovní reklamy, a jsme si jisti, že je dokáže přenést i do oblasti internetových médií,“ objasňuje volbu partnera Libor Matoušek ml.

„Libora znám již řadu let. Díky tomu jsem měl možnost podrobně sledovat Drbnu od jejích prvopočátků až do současné doby,“ říká Petr Jiřička a pokračuje. „Když jsem se pak rozhodl definitivně skončit v oboru venkovní reklamy a Libor mi nabídl možnost stát se partnerem společnosti TRIMA NEWS, nebylo nic, co by mě dokázalo od této spolupráce odradit.“

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama