reklama
reklama
6. 2. 2018 | poslední aktualizace: 6. 2. 2018  10:20

Marek Grynhoff šéfem produktu portálu Heureka.cz

Od února 2018 se v čele produktu nákupního rádce Heureka.cz objevil Marek Grynhoff. Jeho hlavním cílem v nové pozici bude rozvíjet Heureku jako nákupního rádce směrem k zákazníkům i samotným e-shopům.
-rkp
Čtěte více o: personálie | portál | prodej | Heureka
Marek Grynhoff, šéf produktu portálu Heureka.cz
Marek Grynhoff, šéf produktu portálu Heureka.cz
autor: Heureka.cz

Marek Grynhoff (38)nasbíral bohaté zkušenosti s onlinem například z práce pro Centrum.cz a především z předchozího působení v LMC, které provozuje například služby Jobs.cz, Prace.cz, Seduo.cz nebo Teamio.

„V rámci rozvoje nákupního rádce se chceme mimo jiné zaměřit nejen na výběr toho správného e-shopu, ale také samotného produktu. Heureka má o produktech mnoho různých informací, a my bychom je chtěli co nejlépe využít ve prospěch zákazníků tak, aby si vybrali pro sebe ten nejlepší,“ popisuje Marek Grynhoff svoje plány. Jedním z příkladů je podle Marka zpříjemnění používání Heureky mobilním uživatelům, kde stále vidí určité rezervy.

„Baví mě agilní metodiky vedení, které zaručují rychlost a operativnost v rozhodování. Svět online se neustále mění, stejně jako zákazníci a jejich smýšlení. Mojí snahou bude všechny plánované úpravy nejprve ověřit, zda fungují, zda přináší užitek a výsledky, a teprve potom uvádět do praxe,“ doplňuje Marek Grynhoff. V Heurece povede tým 6 produkťáků.

Většinu volného času tráví Marek s rodinou, se třemi dětmi podniká nejčastěji výlety do přírody, jezdí na kolech a v zimě spolu tráví čas na svahu. Kromě onlinu ho baví celkově technologie, technika, auta a motorsport.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama