reklama
reklama
22. 1. 2018 | poslední aktualizace: 22. 1. 2018  09:51

Lucie Melicharová Jandová ředitelkou marketingu a PR společnosti Luxury Brand Management (LBM)

Novou marketingovou a PR ředitelkou společnosti Luxury Brand Management (LBM), která se zaměřuje na oblast prodeje luxusních produktů s hlavní orientací na dámskou a pánskou módu a hodinky, se od 1. ledna 2018 stala Lucie Melicharová Jandová. Pozici přebírá od Petra Jindry, který ve společnosti i nadále zůstává a pokračuje ve své klíčové roli Buying Directora.
-rkp
Lucie Melicharová Jandová, ředitelka marketingu a PR společnosti Luxury Brand Management (LBM)
Lucie Melicharová Jandová, ředitelka marketingu a PR společnosti Luxury Brand Management (LBM)
autor: LBM

Lucie Melicharová Jandová ve své dosavadní kariéře zastávala řadu seniorních manažerských pozic v marketingu a komunikaci v nadnárodních korporacích. Před nástupem do společnosti LBM působila téměř 9 let v globálním koncernu ABB na pozici ředitelky marketingové komunikace a PR pro Českou republiku a subregion střední a východní Evropy.

"Prokazatelné zkušenosti Lucie, především v oblasti marketingu a PR, budou novou hnací silou dalšího rozvoje a růstu LBM. Jejím hlavním úkolem bude strategické plánování a realizace veškerých marketingových a komunikačních aktivit," říká generální ředitelka LBM Zuzana Řezníčková.

"LBM se řadí mezi renomované společnosti s luxusním zbožím v České republice a je mi potěšením být součástí tohoto týmu. LBM si vybudovala za dobu své existence na českém trhu silnou pozici a mým hlavním cílem bude pečovat o její dobré jméno a dále budovat povědomí o společnosti a portfoliu zastupovaných značek ve všech tržních segmentech,” říká Lucie Melicharová Jandová.

Lucie Melicharová Jandová získala inženýrský titul na Vysoké škole ekonomické v Praze a je absolventkou Executive Leadership programu na University of Pittsburgh.

V klíčové pozici Buying Directora zůstává i nadále Petr Jindra, který do konce loňského roku zastával rovněž pozici ředitele marketingu a PR. Nyní se tak bude plně věnovat nákupu kolekcí stávajících značek v Miláně a Paříži a rozvoji fashion portfolia LBM, do kterého v posledních měsících zařadil prestižní světové značky jako například Saint Laurent, Givenchy, Balenciaga, Dior či přispěl k výraznému rozšíření segmentu luxusní pánské módy.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama