reklama
reklama
2. 1. 2018 | poslední aktualizace: 2. 1. 2018  07:06

Lidé musí vědět, co mají na stole, říká šéf firmy Danone. Potravinářský průmysl podle něj čeká revoluce

Nový šéf představenstva společnosti Danone Emmanuel Faber tvrdí, že světový potravinářský průmysl čeká "revoluce". Výrobci podle něj ztrácejí důvěru spotřebitelů, kteří často nevědí, co dostávají na stůl. Důraz na zdravější výživu není v rozporu s požadavky akcionářů na vyšší zhodnocení jejich kapitálu.
Václav Lavička
Václav Lavička
redaktor

Potravinářský průmysl musí podle Emmanuela Fabera, šéfa francouzské společnosti Danone, zásadně změnit přístup k zákazníkům i farmářům, kteří mu dodávají suroviny. "Čeká nás opravdová revoluce. Jinak přijdeme o důvěru," tvrdí v rozhovoru pro list Handelsblatt Faber.

Třiapadesátiletý generální ředitel a od loňského prosince také předseda správní rady Danone Faber je považován za jednoho z nejmocnějších mužů světového potravinářského průmyslu. Zastává názor, že spotřebitelé mají právo vědět, jaké potraviny dostávají na stůl a z jakých surovin pocházejí. "Důsledkem dosavadní politiky je, že pozvolna ztrácíme zákazníky, kteří hledají vlastní alternativu mimo náš průmysl, někdy se dokonce stavějí proti nám," prohlásil loni na Fóru spotřebního zboží v Berlíně.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama