reklama
reklama
18. 12. 2017 | poslední aktualizace: 18. 12. 2017  11:02

David Vychytil se stane CEO prodejního portálu Aukro, David Fuchs bude řídit jeho provoz

Aukro, jeden z největších prodejních portálů v tuzemsku, oznámilo po úspěšné migraci na novou českou platformu změny ve vrcholovém vedení. Novým CEO se stává David Vychytil, který stál ve vedení Aukra již v letech 2011-2012. Společně s ním přichází do Aukra David Fuchs, který bude zastávat pozici provozního ředitele. Dosavadní CEO Václav Liška se bude nadále věnovat strategickému rozvoji společnosti Aukro.
-rkp
David Vychytil, CEO prodejního portálu Aukro, David Fuchs provozní ředitel
David Vychytil, CEO prodejního portálu Aukro, David Fuchs provozní ředitel
autor: Aukro

David Vychytil působí od roku 2013 na pozici ředitele NetDirectu, jednoho z největších zprostředkovatelů e-shopových řešení na českém trhu. Cenné pracovní zkušenosti získal na manažerských pozicích ve významných obchodních firmách jako Mitas, ELKO EP, CEE WOOD nebo Aakon Capital. David Vychytil je zároveň jedním z podílníků Aukra i NetDirectu. Ve vedení NetDirectu si jeho klíčové kompetence rozdělí stávající manažeři v čele s Danielem Lupinskim a Martinem Karáskem.

„Mým hlavním posláním bude hledat nové příležitosti pro růst společnosti Aukro. Chceme dostat na Aukro unikátní zboží, které není na jiných platformách a e-shopech běžně dostupné. Už jednou jsme s touto strategií uspěli a rád bych se k ní vrátil,“ říká David Vychytil, nový CEO společnosti Aukro. „Již nyní mohu prozradit, že plánujeme změnu v ceníku, která přinese úlevu prodejcům, kteří pro obchodování využívají aukce od 1 Kč nebo vystavují přes mobilní aplikaci. V obou případech budou brzy tyto formáty vystavení zcela zdarma,“ dodává Vychytil. Změna v ceníku se projeví do konce roku 2017.

David Fuchs působí od roku 2015 jako interim manažer a konzultant firem v sektorech energetiky a financí. Je také mentorem start-upů agentury CzechInvest. Dříve působil na vedoucích pozicích především v sektoru bankovnictví, pojišťovnictví a realit, jako Česká spořitelna, Kooperativa pojišťovna a REAL SPEKTRUM GLOBAL.

„Aukro se za poslední dobu značně rozrostlo. Během rekordně krátkého času jsme vybudovali vlastní platformu a naším cílem je dosáhnout do pěti let 10% podílu tuzemského e-commerce trhu. Jsme si vědomi toho, že se jedná o nelehký úkol, právě proto je zapotřebí, aby firmu vedli zkušení manažeři. Nadále budu dohlížet na strategický vývoj společnosti,“ komentuje oznámené změny Václav Liška, dosavadní CEO společnosti Aukro.

Po migraci se mohli uživatelé Aukra setkat s technickými problémy, podařilo se je však úspěšně vyřešit ještě před zahájením vánoční sezóny. Během tohoto období rostla návštěvnost i obrat Aukra v řádu desítek procent.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama