reklama
reklama
5. 10. 2017 | poslední aktualizace: 5. 10. 2017  09:36

Tomáš Hůlka ředitelem digitálního oddělení vydavatelství Burda

Ředitelem digitálního oddělení vydavatelství Burda se od 1. října stal Tomáš Hůlka. Zaměří se na mobilní zařízení a rozvoj nových produktů pro inzertní klienty. Na pozici střídá Petra Kabrnu.
-rkp
Tomáš Hůlka, ředitel digitálního oddělení vydavatelství Burda
Tomáš Hůlka, ředitel digitálního oddělení vydavatelství Burda
autor: archiv

Tomáš Hůlka se od 1. října stal ředitelem digitálního oddělení Burdy. Zaměří se na mobilní zařízení a rozvoj nových produktů pro inzertní klienty. Na pozici střídá Petra Kabrnu.

„Bude také řídit digitální marketing a content a starat se o digitální i printový rozvoj značek CHIP a PPK," dodává generální ředitelka Burdy Petra Fundová.

Do týmu Burdy Digital se Hůlka zapojil před téměř čtyřmi lety na pozici head of on-line administration, jehož tým zodpovídá za rozvoj reklamních formátů, správu ad serveru, právní agendu, plánování rozpočtu a reporting digitálního oddělení.

Předtím působil čtyři roky na různých pozicích v mediálních domech Sanoma Media a CET 21 – TV Nova. Jeho cílem bude rozvíjet značky v oblasti portfolia webů vydavatelství. 

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama