reklama
reklama
16. 8. 2017 | poslední aktualizace: 16. 8. 2017  14:25

Jakub Strýček řídí marketing společnosti Zonky, PR a content vede Michaela Brodecká

Rostoucí fin-tech společnost Zonky má nový marketingový tým. Od počátku července jej vede Jakub Strýček, který doposud řídil marketing Mafry. Společně s ním přišla Michaela Brodecká, která má na starosti PR a content Zonky. Nový tým bude marketing směřovat více do on-linu a k akvizici nových uživatelů služby.
-rkp
Jakub Strýček a Michaela Brodecká, společnost Zonky
Jakub Strýček a Michaela Brodecká, společnost Zonky
autor: archiv

Jakub Strýček působil od roku 2008 jako on-line marketing manažer v nové zpravodajské agentuře Mediafax. Do skupiny Nova nastoupil v roce 2010 jako brand manager nových médií, kde ze své pozice řídil a pomáhal naplňovat marketingovou strategii on-line portfolia skupiny Nova. Od roku 2011 vedl strategii hlavních televizních stanic mediální skupiny Nova i všech dalších klíčových produktů. Ve druhé polovině roku 2014 nastoupil na post ředitele marketingu v mediální skupině Mafra.

Do Zonky přišel s jasnou vizí: “Chceme, aby Zonky.cz byla nová cesta pro všechny chytré lidi, jak získat tu nejvýhodnější půjčku na trhu. Spolu s lidským přístupem, který celý tým vnáší do všeho, co děláme a říkáme, vytváříme ze Zonky.cz unikátní a jedinečnou službu, která je plnohodnotnou alternativou k bankovním půjčkám, jen mnohem levnější a mnohdy efektivnější,” říká.

Zonky čeká nová hlavní kampaň, jejíž start je naplánován na přelom srpna. “Chceme v ní výrazně méně vysvětlovat službu jako esenci sdílené ekonomiky a o to víc se soustředit na konkrétní USP, které plynou z toho, jak služba funguje,” říká Jakub Strýček a dodává, že nedílnou součástí strategie je i posilování silné a aktivní komunity kolem značky. “Teď je pro nás zásadní optimalizovat mediální mix. Jsme internetová platforma - chceme komunikovat primárně on-line,” dodává. Kromě toho je naší snahou nad velice dobře vystavěnou značkou vybudovat i silný akviziční model a zároveň rozšířit vnímání značky o atributy, které pomohou maximalizovat její potenciál na trhu.

 

Další posilou marketingu Zonky je Michaela Brodecká, která od počátku července řídí content. “Nyní pracujeme na unikátním konceptu, jak dále využívat příběhů lidí, kteří už si na Zonky spokojeně půjčili, ve prospěch značky a přitom zachovat pro nás natolik důležitý prvek anonymity,” říká Michaela Brodecká.

Za sebou má působení v Mafře, kde pod vedením Jakuba Strýčka pracovala na launchi Playtvak.cz. Následně ve Studenta Media zodpovídala za strategie budování employer brandů předních zaměstnavatelů v ČR.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama