reklama
reklama
1. 6. 2017 | poslední aktualizace: 1. 6. 2017  10:27

Roman Müller analytikem spotřebitelského financování společnosti Home Credit

Home Credit má nového analytika spotřebitelského financování, stal se jím Roman Müller. Z této pozice se zaměří na témata související s vývojem úvěrového trhu, jednotlivé typy produktů, inovace i všeobecné otázky z oblasti osobních financí.
-rkp
Roman Müller, analytik spotřebitelského financování společnosti Home Credit
Roman Müller, analytik spotřebitelského financování společnosti Home Credit
autor: archiv

Roman Müller je novým analytikem spotřebitelského financování českého a slovenského Home Creditu. Doposud působil ve stejné společnosti v rámci širšího týmu externí komunikace a vedl samostatné projekty související se spotřebitelskými financemi a finančním vzděláváním veřejnosti.

Z pozice analytika spotřebitelského financování bude poskytovat zástupcům médií komentáře k aktuálnímu vývoji na úvěrovém trhu, jednotlivým úvěrovým produktům, finančním inovacím i všeobecným otázkám z oblasti osobních financí.

„Zaměřím se nejen na komentáře k aktuálnímu vývoji trhu spotřebitelských půjček, ale také vlastní témata podporující finanční gramotnost. Stranou nezůstane ani oblast finančních inovací, které stále více pronikají do životů spotřebitelů,“ potvrzuje Müller.

Převážnou část profesní kariéry strávil v médiích. Několik let se autorsky podílel na vzniku časopisu Osobní finance a portálu FinExpert.cz z vydavatelství Computer Press. Práci analytika si vyzkoušel v redakci odborného investičního čtrnáctideníku FOND SHOP. Je autorem stovek článků s finanční tématikou publikovaných na stránkách předních českých médií.

Vystudoval ekonomii na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama