Branislav Marko podléhá Danielu Živicovi, chairmanovi MEC pro Českou a Slovenskou republiku.

„Braňo je pro nás klíčový partner při tvorbě strategií již delší dobu. Se značkou MEC je Braňo spojen více než 12 let, a to svým působením v MEC Slovensko, největší síťové mediální a digitální agentuře na Slovensku. Od dubna 2017 je jeho záběr rozšířen o český trh,“ uvedl výkonný ředitel Ondřej Šimůnek.

Absolvent studia psychologie nasbíral řadu zkušeností v sektorech FMCG, retailu, automobilového průmyslu, technologií i financí. Vyzkoušel si pozice v klientském servisu, plánování i mezinárodní koordinaci.

 

Borislav Ivanov, dosavadní specialista na brand management úvěrových a penzijních produktů v České spořitelně, se ujal vedení týmu Vodafone.

„Velmi silná digitální, datová a zároveň kreativní profilace je to, co nás jako agenturu posouvá dopředu,“ naznačuje úkoly pro Ivanova jeho nadřízený Ondřej Šimůnek.

Absolvent podnikové ekonomiky na VŠE pracuje v reklamní branži přes deset let, na agenturní i klientské straně. Pracoval mimo jiné ve společnostech OMD nebo Universal McCann.