reklama
reklama
2. 3. 2017 | poslední aktualizace: 2. 3. 2017  10:16

Zuzana Kadlečková manažerkou sociálních sítí společnosti Coca-Cola

Od března má česká Coca-Cola novou manažerku sociálních médií. Výběrové řízení vyhrála Zuzana Kadlečková. Nová ředitelka sociálních sítí bude součástí mezinárodního týmu.
-rkp
Zuzana Kadlečková, Coca-Cola
Zuzana Kadlečková, Coca-Cola
autor: Coca-Cola

Zuzana Kadlečková vyhrála výběrové řízení na post manažerky sociálních médií české pobočky skupiny Coca-Cola. Se značkou ji pojí delší spolupráce, od léta 2015 byla zodpovědná za eventy a postupně převzala řízení kompletní brand experience místní pobočky Coca-Cola Hellenic.

„Fascinuje mě současné prorůstání reálného a on-line světa, tzv. phygital marketing. Na několika eventech jsme dokázali, že je to správná cesta, a to asi ve výběrovém řízení rozhodlo,“ míní Kadlečková, která se stane součástí mezinárodního týmu pro digitální marketing, bude se podílet na globálních konceptech a adaptovat je pro český trh.

Než nastoupila k výrobci limonád, pracovala přes deset let pro mobilního operátora T-Mobile.

Absolvovala Vysokou školu ekonomickou.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama