Bohdan Wojnar je členem představenstva Škody Auto oblast řízení lidských zdrojů (od 1. 1. 2011): jeho profesní kariéra začala v roce 1983 ve společnosti Kaučuk Kralupy nad Vltavou. Od roku 1985 zastával různé funkce v ekonomické oblasti ve společnosti ŠKODA AUTO. Poté rozvíjel svůj potenciál v rámci koncernu Volkswagen. Je členem akademické rady VŠE (od 2011), od roku 2011 působil jako viceprezident Sdružení automobilového průmyslu AutoSAP a od roku 2013 je také členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR.

Bohdan Wojnar připomněl, že celý automobilový průmysl v současnosti prochází obrovskými změnami. „Digitalizace, automatizace, konektivita a autonomní řízení budou hybateli následujících let. Měnit se bude také sdružení. Mým hlavním úkolem proto bude ve spolupráci s představenstvem a se sekretariátem modernizovat sdružení tak, aby tvořilo efektivní a kompetentní platformu, která český automobilový průmysl v těchto změnách doprovodí," řekl Wojnar.

Martin Jahn oznámil svůj záměr funkci předat nástupci už v létě, když se z pozice v německém Volkswagenu přesunul na místo výkonného viceprezidenta pro prodej a marketing jednoho ze dvou společných podniků skupiny Volkswagen v Číně.

Rada ředitelů zároveň zvolila na uvolněné místo viceprezidenta po Wojnarovi generálního manažera pro lidské zdroje a korporátní plánování TPCA Czech Jana Peška. Novými členy představenstva se stali generální ředitel a člen představenstva firmy Buzuluk Komárov Petr Mašek a generální ředitel a jednatel Koyo Bearings Petr Novák. Cenu za celoživotní práci dnes dostal konstruktér Škody Auto Petr Hrdlička. Mimo jiné vedl tým, který vytvořil Škodu Favorit.

V Česku se má letos vyrobit rekordních 1,3 milionu osobních aut. Za 11 měsíců produkce vzrostla o osm procent na 1,25 milionu vozů. Největší růst zaznamenala značka Škoda Auto.

Sdružení zastřešuje 149 automobilek a výrobců autodílů. Loni členské firmy zvýšily tržby o sedm procent na rekordních 912 miliard korun. Export tvořil 85 procent tržeb. Sdružení reprezentuje podniky v Česku s podílem téměř 90 procent v automobilovém průmyslu. Jejich podíl na celkové průmyslové výrobě se meziročně zvýšil o jeden procentní bod na 22 procent.