reklama
reklama
15. 11. 2016 | poslední aktualizace: 15. 11. 2016  13:55

Dominik Hrodek vede marketing Ambruz & Dark Deloitte Legal

Za marketingové aktivity advokátní kanceláře Ambruz & Dark Deloitte Legal je od začátku listopadu 2016 z pozice Chief Marketing Officer zodpovědný Dominik Hrodek. Jeho hlavním úkolem bude posilovat a strategicky směřovat značku Deloitte Legal, působící v rámci celosvětové sítě Deloitte, a upevnit její pozici leadera na poli českých advokátních kanceláří.
-rkp
Dominik Hrodek, Chief Marketing Officer advokátní kanceláře Ambruz & Dark Deloitte Legal
Dominik Hrodek, Chief Marketing Officer advokátní kanceláře Ambruz & Dark Deloitte Legal
autor: Jiří Matula

„Naše advokátní kancelář se v posledních měsících významně rozrůstá. S tím jak rosteme a rozšiřujeme portfolio našich služeb, chceme i více strategicky přistupovat k budování naší značky. Proto jsme se rozhodli posílit náš tým ozkušeného marketingového člověka, který se bude strategicky podílet na směřování naší kanceláře a řídit komplexní marketingové aktivity,“ uvedl Jan Spáčil, Managing Partner advokátní kanceláře Ambruz & Dark Deloitte Legal.

Dominik Hrodek má více než 15 let zkušeností v oblasti médií i reklamní a marketingové komunikace, v posledních letech působil ve vedení a strategickém týmu komunikačních agentur Dark Side či OgilvyOne.

„V dnešní době hraje velkou roli nejen nabídka velice kvalitních a specializovaných služeb, ale také jejich marketing a mediální komunikace. Právní oblast má celou řadu specifik, které jsou pro mne zajímavou výzvou. Prvním úkolem mé mise je komunikovat fakt, že Deloitte poskytuje kvalitní právní služby s možností mnoha přidaných hodnot,“ dodává Dominik Hrodek.

Jako člen prezídia Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace a ředitel Českého institutu reklamní a marketingové komunikace se podílel na rozvoji českého reklamního trhu a marketingového vzdělávání. Aktivní je také v přednáškové a publikační činnosti, pravidelně je zván do reklamních a mediálních porot a odborných komisí.  Dominik Hrodek je duchovním otcem datově žurnalistického projektu Česko v datech, jehož se účastní i Deloitte. Působí jako příležitostný kurátor kulturních akcí a výstav, přednáší marketingovou komunikaci na VOŠ Scholastika.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama