reklama
reklama
14. 11. 2016 | poslední aktualizace: 14. 11. 2016  00:00

Mléčná krize je v poslední fázi, říká nový šéf Danone

Marián Jánoš chce zlepšit výsledky firmy a dostat Activii do českých a slovenských ledniček. Soustředí se hlavně na oblasti servisu, komunikace a spolupráce s obchodními partnery. V průběhu příštího roku by se podle něho cena mléka mohla zvýšit a prostředí stabilizovat.
Simona Janíková
Simona Janíková
redaktorka

Activia, nejdůležitější značka Danone, projde příští rok velkou změnou. Chystá se nejen úprava receptury, ale jogurt bude mít také jiný obal. Právě na Activii sází country manager Danone pro Česko a Slovensko Marián Jánoš.

"Pokud se nám podaří posílit značku Activia, tak se to samozřejmě projeví na výsledcích celé firmy," popisuje svou strategii nový šéf s tím, že jogurty této značky chce dostat do ledniček v domácnostech v obou zemích. "Zaměříme se na komunikaci směrem ke spotřebiteli, chceme ho lépe oslovovat," říká Jánoš.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama