reklama
reklama
1. 11. 2016 | poslední aktualizace: 1. 11. 2016  14:30
Břeská bude řešit vztahy SPIR se státní správou

Jana Břeská bude řešit vztahy SPIR se státní správou

Vztahy Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) se státní správou bude mít od listopadu na starosti Jana Břeská. Nastupuje na místo Josefa Boušky, který se přesunul pracovně do zahraničí. Jana Břeská na novém postu zužitkuje své zkušenosti ze státní správy, kde dosud působila.
ICT Revue
Jana Břeská, má na starosti vztahy SPIR se státní správou
Jana Břeská, má na starosti vztahy SPIR se státní správou
autor: archiv

Jana Břeská působila přes pět let ve státní správě, kde se na Ministerstvu průmyslu a obchodu a na Úřadu vlády zabývala evropskou politikou mimo jiné v oblasti digitální agendy. V minulosti pracovala také v akademickém sektoru a v soukromé sféře, a to jak v České republice, tak v zahraničí. Přednášela na Západočeské univerzitě v Plzni a externě spolupracuje s Metropolitní univerzitou v Praze.

Ve SPIR bude mít na starosti veškerou komunikaci se státní správou a regulátory i se zástupci evropských institucí a IAB Europe.

Vystudovala ekonomii a management a mezinárodní teritoriální studia; hovoří devíti jazyky.

 

Sdružení pro internetový rozvoj v České republice (SPIR) je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.

 

Autoři: ICT Revue
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama