reklama
reklama
26. 10. 2016 | poslední aktualizace: 26. 10. 2016  08:50

Marcela Pekníková, Simona Polášková a Petr Jonák posilují na manažerských postech společnost Coca - Cola HBC

Česká a slovenská jednotka společnosti Coca - Cola HBC ohlásila tři nové personální změny v nejvyšším vedení firmy. Novou personální ředitelkou se stala Marcela Pekníková. Simona Polášková nastoupila na nově vytvořenou pozici ředitelky pro Commercial Excellence. Ředitelem vnějších vztahů se stal Petr Jonák.
-rkp
Čtěte více o: personálie | management | nápoje | Coca-Cola
Marcela Pekníková, Simona Polášková a Petr Jonák, management společnosti Coca – Cola HBC
Marcela Pekníková, Simona Polášková a Petr Jonák, management společnosti Coca – Cola HBC
autor: archiv

Marcela Pekníková se stala novou personální ředitelkou. Přichází z Belgie ze společnosti Cummins, ve které působila pět let, naposledy v pozici Regional HR Lead pro země kontinentální Evropy. V této roli byla zodpovědná za implementaci a slaďování procesů a systémů v oblasti HR a prokázala vynikající propojení znalosti byznysu a strategického myšlení.

V oblasti řízení lidských zdrojů má více než patnáctiletou praxi napříč odvětvími (FMCG/retail, farmacie a medicínská zařízení). Dříve působila ve společnostech AmRest, GlaxoSmithKline či Medtronic.

Vystudovala obor řízení lidských zdrojů a vzdělávání dospělých na Univerzitě Karlově.

 

Simona Polášková nastoupila na nově vytvořenou pozici ředitelky pro Commercial Excellence. Bude mít na starosti vybudování tohoto nového oddělenía bude zodpovídat za oblast Category Managementu, Commercial Insights, OBPPC (Occasion, Brand, Package, Price and Channel) a Revenue Growth Managementu.

Simona Polášková je celou svou kariéru součástí FMCG sektoru a do Coca-Cola HBC si přináší zkušenosti ze společností British American Tobacco, Plzeňský Prazdroj a Danone, stejně jako z vlastního podnikání. Kariéru začala na pozicích v marketingu, později vedla oddělení zodpovědné za marketingové inovace a nové projekty. V posledně zmiňované společnosti, Danone, zastávala pozice Strategy&Insight Manager a později Business Development Manager. Vedle významného podílu na zlepšování tržeb klasickými nástroji (racionalizace portfolia, cenová strategie, změna business modelu atd.) zde vymyslela i novou vizi kategorie pro mléčné výrobky, která přinesla růst celé kategorie a klíčových značek.

 

Petr Jonák se stalředitelem vnějších vztahů. Ve své pozici bude mít na starosti jednání s veřejnými institucemi na regionální i vládní úrovni, korporátní komunikaci a společenskou odpovědnost firmy.

Petr Jonák strávil posledních sedm let ve skupině BMM a jejích investičních společnostech, kde byl rovněž zodpovědný za vnější vztahy, komunikaci nebo nefinanční reporting. Předtím byl čtyři roky zástupce ředitele vnějších vztahů ve Škoda Auto a v letech 2001 až 2005 působil jako ekonomický redaktor a bruselský zpravodaj ČTK. Petr Jonák je rovněž členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR a členem dozorčí rady středoevropské pobočky Aspen Institute.

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama