reklama
reklama
26. 10. 2016 | poslední aktualizace: 26. 10. 2016  08:30

Vladimíra Formánková povede marketing společnosti Pivovary Staropramen

Česká pivovarnická dvojka má ve svém nejužším vedení novou členku. Na pozici marketingové ředitelky společnosti Pivovary Staropramen byla jmenována Vladimíra Formánková. Ve společnosti bude zodpovědná za oblast marketingu v České republice i na Slovensku.
-rkp
Vladimíra Formánková, marketingová ředitelka společnosti Pivovary Staropramen
Vladimíra Formánková, marketingová ředitelka společnosti Pivovary Staropramen
autor: archiv

Vladimíra Formánková přichází do společnosti Pivovary Staropramen ze společnosti Diageo, kde působila přes čtrnáct let na klíčových marketingových pozicích v rámci mnoha zemí a regionů Evropy. Naposledy jako ředitelka marketingu a inovací pro střední a východní Evropu. Svoji bohatou kariéru začínala v reklamní agentuře McCann-Erickson Praha a poté ji rozvíjela na pozicích Account Group Director a Strategic Planning Director u společnosti Ark Thompson Advertising. Mezi její největší úspěchy ve společnosti Diageo patří budování značek Johnnie Walker, Captain Morgan a Baileys ve střední a východní Evropě.

„Řídit marketing české pivovarnické dvojky v zemi s tak rozvinutou pivní kulturou a tradicí je pro mě velká čest, radost a výzva zároveň. Moc se těším na práci s tak širokým portfoliem našich pivních značek, které mají dlouholetou tradici, ale jsou navíc v mnoha ohledech velmi inovativní,“ říká Vladimíra Formánková, která se v první fázi hodlá zaměřit především na budování značky Staropramen.

Vladimíra Formánková bude ve společnosti Pivovary Staropramen zodpovědná za oblast marketingu v České republice i na Slovensku.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama