reklama
reklama
11. 8. 2016 | poslední aktualizace: 11. 8. 2016  10:35

Zbyněk Haindl marketingovým manažerem pro potraviny ve společnosti Nestlé

Na post marketingového manažera pro potraviny ve společnosti Nestlé byl povýšen Zbyněk Haindl. Zaměří se na marketing a tvorbu spotřebitelské komunikace pro portfolio mražené pizzy a kulinářských výrobků, především dehydratovaných polévek a koření, na trhu v České republice a na Slovensku.
-rkp
Zbyněk Haindl, marketingový manažer pro potraviny ve společnosti Nestlé
Zbyněk Haindl, marketingový manažer pro potraviny ve společnosti Nestlé
autor: archiv

Zbyněk Haindl před tím, než nastoupil do Nestlé, pracoval ve společnosti Sara Lee na pozici junior brand manager. V Nestlé dosud úspěšně působil v oddělení marketingu kávy, nápojů, v trade marketingu, a také v týmu manažerů pro klíčové zákazníky.

„Zbyňkovy zkušenosti z oddělení marketingu, trade marketingu a prodeje jsou ve spojení s jeho schopností vést lidi a komerčními znalostmi skvělým základem pro úspěch,“ říká Martin Mittner, ředitel divize kulinářských výrobků ze společnosti Nestlé Česko a Slovensko.

Během svého předchozího působení v Nestlé pracoval mj. jako key account manažer pro Tesco, jako manažer kategorie horkých nápojů či jako manažer značky NESCAFÉ a CARO.

Vystudoval mezinárodní obchod na VŠE.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama