reklama
reklama
1. 8. 2016 | poslední aktualizace: 1. 8. 2016  10:07

Hörmann vylepšuje zákaznický servis

Servisní oddělení společnosti Hörmann prodlužuje u některých částí vratových systémů záruční plnění.
Radek Novotný
Radek Novotný
šéfredaktor magazínu Logistika
Ilustrační foto
Ilustrační foto
autor: Hörmann

Dodavatel průmyslových vrat a dveřních systémů Hörmann umožňuje u vybraného sortimentu smluvně prodloužit standardní záruční plnění 24 měsíců, které ukládá zákon. Konkrétně se jedná o vratové křídlo a nepohyblivé části. Na tyto díly je až pětiletá záruka. Na vrata samotná se pak vztahuje záruka desetiletá.

Společnost také poskytuje nepřetržitou servisní pohotovost s přímou linkou na technika, který se zákazníkem daný problém hned řeší, a pokud je potřeba, okamžitě vyjíždí.

Společnost doporučuje minimálně jednou za rok nechat vrata preventivně seřídit, promazat nebo napnout pružiny. Mezi nejčastější příčiny servisních zásahů totiž patří závady vzniklé neodbornou obsluhou nebo nepravidelným servisem.

„Snažíme se dodržet minimální časovou prodlevu v době dojezdu k nahlášené havárii. Základní náhradní díly držíme skladem, čímž eliminujeme dodací lhůtu z výrobních závodů,“ uvedl Vít Kareš, jednatel společnosti Hörmann v České republice.

Autoři: Radek Novotný
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama