Jiří Vrána (28)dosud působil 2 roky jako Online Marketing Manager ve společnosti Spilka, která je výhradním distributorem kosmetiky Payot Laboratories pro český a slovenský trh. Připravoval zde marketingové strategie a kampaně a věnoval se i správě sociálních médií, spolupráci s bloggery či péči o značku. Od roku 2011 se také věnuje provozování několika internetových obchodů a tvorbě webů a e-shopů.

„Stále se rozrůstáme a do budoucna plánujeme rozšíření našeho portfolia služeb i vstup do dalších měst. Jirka nám pomůže s komunikací naší značky i s přípravou nové strategie komunikace se zákazníkem, monitoringem trhu, plánováním prodejů i eventů,“ vysvětluje zakladatel a ředitel LidskáSíla.cz Robert Vojáček a dodává, že za první rok své existence start-up má více než 2000 pravidelných zákazníků, o které se stará zhruba dvě stovky dam na úklid. „I s Jirkovou pomocí chceme také změnit vnímání úklidů domácnosti jako podřadné práce a zároveň služby jen pro bohaté. Nabízíme férovou cenu oběma stranám,“ uvádí Vojáček.

Jiří Vrána se rozhodl pro LidskáSíla.cz z důvodu kvalitního pracovního zázemí, know-how vázaného na mladé a perspektivní odborníky, kteří společně chtějí vytvořit novou platformu důvěry na trhu. Například zakladatel Robert Vojáček má zkušenosti jako manažer pro růst z populárního start-upu zaměřeného na propojení taxikářů s lidmi Liftago.

Být na pozici brand manažera ve start-upu LidskáSíla.cz pro mě znamená velkou výzvu a péče o marketingovou a obchodní strategii značky bude mým prvořadým úkolem na cestě ke kontinuálnímu růstu firmy,“ uvedl Jiří Vrána, nový brand manager LidskáSíla.cz. 

Studoval obchodní akademii v Karlových Varech (SŠ). Pochází z Karlových Varů. Mezi jeho koníčky patří dobré jídlo, vaření, cestování, plavání.

 

V současné době Lidská Síla nabízí úklid domácností v Praze, Brně a Plzni. Na prvním místě je pro mladou firmu nejen profesionálně odvedená práce, ale i přístup k zaměstnancům a s tím související kvalitní ohodnocení dam na úklid.