reklama
reklama
8. 2. 2016 | poslední aktualizace: 8. 2. 2016  18:45

Martin Čmarada a Jiří Olša posílili Volkswagen Financial Services

Ve společnosti Volkswagen Financial Services došlo začátkem února ke dvěma zásadním personálním změnám. Martin Čmarada nastoupil na pozici Head of External Sales a posílil oddělení Fleetového prodeje a remarketingu Volkswagen Financial Services. Na pozici Brand Manager pro koncernové značky Volkswagen osobní a užitkové vozy nově působí Jiří Olša.
-rkp
Martin Čmarada a Jiří Olša, Volkswagen Financial Services
Martin Čmarada a Jiří Olša, Volkswagen Financial Services
autor: archiv

Martin Čmarada (30) vykonával funkci Brand Manager pro koncernovou značku Volkswagen osobní a užitkové vozy přes tři roky. Začátkem února nastoupil do oddělení Fleetu na pozici Head of External Sales. Martinova pozice je součástí nových opatření v rámci růstové strategie ve fleetovém obchodu. Na starosti má především vedení týmu fleetových obchodníků, tvorbu a naplňování obchodní strategie prodeje a koordinaci nového obchodu s dealerskou sítí i fleet odděleními jednotlivých značek. Zároveň se bude podílet na produktovém zlepšování, kalkulačních modelech, PR aktivitách a implementaci mezinárodních projektů koncernu Volkswagen Financial Services.

Svůj volný čas věnuje rodině a přátelům, k jeho zálibám patří florbal a běhání. Pravidelně přednáší také na vysokých školách.

 

Jiří Olša (30) nahradil začátkem února Martina Čmaradu na pozici Brand Manager pro koncernovou značku Volkswagen osobní a užitkové vozy. Ve Volkswagen Financial Services ale není úplným nováčkem, jelikož působil téměř tři roky jako Area Sales Manager, kde se mimo jiné věnoval strategickému rozvoji regionu v oblasti retailového a fleetového financování. Na starosti měl také část pražských koncernových obchodníků (např. Auto Jarov, Porsche Praha Prosek, NH Car, Tukas). Nově jako Brand Manager je zodpovědný za nabídku financování značek Volkswagen osobní a užitkové vozy, spolupráci s partnery, zajišťování a řízení zdrojů pro společné aktivity, tvorbu marketingových akcí a přípravu značkové marketingové komunikace. V úzkém kontaktu zůstane i s manažery prodeje.

Svůj volný čas tráví především s rodinou a přáteli, k jeho koníčkům patří sport a četba.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama