reklama
reklama
4. 2. 2016 | poslední aktualizace: 4. 2. 2016  15:55

Kateřina Holnová vede marketing Pet Center

Pet Center, společnost nabízející široký sortiment chovatelských potřeb a známé i méně známé druhy domácích zvířat, si jako marketingovou ředitelku zvolila Kateřinu Holnovou. Příchod nové tváře souvisí s proměnou strategie společnosti, jejímž hlavním cílem je přiblížit se zákazníkům nejenom v kamenných prodejnách, ale také na internetu.
-rkp
Kateřina Holnová, marketingová ředitelka společnosti Pet Center
Kateřina Holnová, marketingová ředitelka společnosti Pet Center
autor: archiv

Kateřina Holnová si klade za cíl, aby se společnost Pet Center stala volbou číslo jedna nejenom pro každého, kdo je majitelem domácího mazlíčka, ale i pro ty, kteří jeho pořízení zatím jen zvažují. Pet Center se má stát místem, v němž každý majitel může sdílet starosti a zkušenosti z každodenního soužití se svým domácím mazlíčkem a v němž nalezne odpovědi na veškeré dotazy týkající se chovatelství a péče o domácí zvířata. Tyto služby mají být zákazníkovi poskytnuty v jakékoli prodejně rozsáhlé sítě ochodů společnosti Pet Center.

Pet Center tak přestává být pouhým prodejcem chovatelských potřeb a domácích zvířat, ale má za cíl se stát moderní přátelskou chovatelskou platformou, která se přibližuje jak svým zákazníkům, tak jejich potřebám.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama