reklama
reklama
3. 2. 2016 | poslední aktualizace: 3. 2. 2016  14:46

Štěpán Tůma marketingovým ředitelem Sodexo Benefity

Novým marketingovým ředitelem společnosti Sodexo Benefity byl od ledna jmenován Štěpán Tůma. Jeho hlavním úkolem bude řízení portfolia a digitální transformace produktů, zejména pak elektronické stravenky Gastro Pass CARD, se kterou přichází Sodexo na trh v letošním roce. Na pozici střídá Klaudii Tóthovou.
rkp
Štěpán Tůma, marketingový ředitel Sodexo Benefity
Štěpán Tůma, marketingový ředitel Sodexo Benefity
autor: archiv

Štěpán Tůma (39) přichází do Sodexo ze společnosti Vodafone, kde působil jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky. Dříve pracoval ve společnostech RWE a T-Mobile. V oblasti marketingu, zaměřeného zejména na firemní zákazníky, se pohybuje více než 15 let.

„Jsem moc ráda, že se nám podařilo získat výraznou posilu. Na český trh jsme nedávno uvedli nový produkt, elektronickou stravenku Gastro Pass CARD, a rozvoj této novinky bude momentálně hlavní náplní Štěpánovy práce,“ říká Martina Grygar Březinová, generální ředitelka Sodexo Benefity.

Nový marketingový ředitel zároveň již pátým rokem působí jako lektor na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze.

Ve volném čase se věnuje především manželce a svým dvěma dětem. Mezi jeho koníčky patří vzdělávání a jakýkoliv sport, v poslední době hlavně běh, cyklistika a squash.

Autoři: rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama