reklama
reklama
27. 1. 2016 | poslední aktualizace: 27. 1. 2016  12:57

Digitální komunikaci pro Danone bude dělat Swimming Pool

Společnost Danone oznámila, že si jako digitálního partnera pro značku Activia v Česku a na Slovensku vybrala agenturu Swimming Pool.
Martin Štěrba
Martin Štěrba
webeditor MAM
Čtěte více o: Danone | tendr | Digitální marketing
Danone - ilustrační obrázek
Danone - ilustrační obrázek
autor: Danone

Vzhledem ke stále rostoucímu významu digitální komunikace se Danone rozhodlo pro spolupráci právě se Swimming Pool. Agentura bude v tomto roce zodpovědná za online strategii, komunikaci na sociálních sítích, web a rozvoj jednotlivých kampaní, co se týká nápadu, designu, UX a programování. "Pro rok 2016 jsme si jako klíčovou výzvu zvolili posílení převahy na trhu a současně budování vztahů a emocionálního spojení se značkou Activita," definuje Viktória Vándorfi, Brand Marketing Manager Danone. 

"Je nám ctí a máme radost, že si nás Danone pro Activii vybralo. Rozmanitost udržuje agenturu silnou a plnou svěžích nápadů. To, že děláme digitální komunikaci pro společnosti z různých oblastí, pro nás znamená, že jsme flexibilní, všestranní a máme neustálou inspiraci," dodává Tamás Földesi, Data and Media Director v agentuře Swimming Pool.

Autoři: Martin Štěrba
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama