reklama
reklama
20. 10. 2015 | poslední aktualizace: 20. 10. 2015  17:03

Šéfka Annonce: Prosadit se v on-line inzerci, zvlášť v Česku proti Seznamu, není snadné

Lenka Černá pracuje v čele tradičních inzertních novin na změně profilu vydavatelství směrem k on-line nabídce. Annonce by podle ní měla příští rok víc jak polovinu příjmů získávat v návaznosti na své internetové služby. Inzertní portál nabídne doplňkové služby jako právní poradnu či dopravu.
Michal Šenk
Michal Šenk

Lenka Černá stojí v čele vydavatelství Annonce od roku 2012. Pod novými majiteli, jimiž jsou průmyslníci ze strojírenské skupiny Noen, nastoupila tehdy už jako jejich šestý šéf v pořadí.

Po úspěchu velmi tradiční formy inzerce v Annonci v 90. letech přišel krach původního majitele Josefa Kudláčka v roce 2009. Následovalo hledání nového byznysmodelu.

Černá v rozhovoru pro Hospodářské noviny naznačuje, že budoucností Annonce je jednoznačně on-line. Print ale neskončí.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama