reklama
reklama
25. 9. 2015 | poslední aktualizace: 26. 9. 2015  10:32

James Armstrong generálním ředitelem Scania CER

Když letos v létě opouštěl region Scania CER (Česká republika, Slovensko a Maďarsko) po dlouhých sedmi letech generální ředitel Peter Hornig, bylo avizováno, že ho nahradí James Armstrong. Zkušený manažer pocházející z britských ostrovů je se společností Scania spjat rovných dvacet let a ve středoevropském regionu plánuje navázat na úspěšné působení svého předchůdce.
-rkp
James Armstrong generálním ředitelem Scania CER
James Armstrong generálním ředitelem Scania CER
autor: Scania CZ

James Armstrong pracuje pro společnost Scania posledních 10 let, ale už v roce 1995 začal pracovat pro jedno z nezávislých dealerství ve Velké Británii. Následně v roce 2000 s dalšími společníky koupil vlastní společnost, kde byl nejen akcionářem, ale také ředitelem. Před deseti lety ale udělal zásadní rozhodnutí, podnikání opustil a připojil se k organizaci Scania Great Britain jako ředitel poprodejních služeb ve Spojeném království. Po dalších pěti letech se James Armstrong přesunul do Malajsie na pozici generálního ředitele Scanie pro jihovýchodní Asii.

Ve svém novém působišti je James Armstrong zatím jen velmi krátce, přesto už má jasnou představu, jakým směrem by se měly vydat všechny tři země regionu CER. „Nejprve bych chtěl vyzdvihnout, že celý tým Scania CER vedený Peterem Hornigem odvedl vynikající práci, a proto nechci za každou cenu věci měnit a nastavovat nové cíle. Rozhodně budeme pokračovat v cestě, která započala už před několika lety a postupně budeme hledat oblasti, ve kterých bychom se mohli do budoucna zdokonalovat.“

„Co se týče prodejních cílů, tak to vypadá, že na konci letošního roku dosáhneme za všechny tři země průměrného podílu na trhu okolo 18%. O něco víc to bude na Slovensku, možná méně v České republice, ale 18% je velice dobrá hodnota srovnatelná s ostatními evropskými zeměmi. Samozřejmě, že tu je určitý prostor ke zlepšení, stejně tak ale musíme naší pozici obhájit, protože ani konkurence nespí,“ uvedl Armstrong a přidal několik konkrétních příkladů, kde vidí prostor pro zlepšení. „Měli bychom se více zaměřit na doposud ne tak rozvinuté oblasti, jako jsou městské autobusy nebo elektrocentrály a průmyslové motory, kde stojíme na samém začátku prodeje. Nesmíme ale zapomínat ani na servisní služby, protože už teď nás zákazníci vnímají jako spolehlivého partnera, který nabízí víc, než jen samotný produkt. A v tom vidím naši obrovskou sílu a potenciál.“

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama