reklama
reklama
27. 3. 2015 | poslední aktualizace: 27. 3. 2015  11:55

Tomáš Drtina generálním ředitelem GfK Czech a Slovakia

V souvislosti s integrací společností GfK v České republice a na Slovensku dochází ke změně ve vedení společností GfK Czech a GfK Slovakia. Jejich generálním ředitelem byl jmenován Tomáš Drtina, který dosud působil jako Managing Partner Incoma GfK. Nyní bude zodpovídat za řízení všech tří společností. V čele GfK střídá Martina Mravce.
-rkp
Tomáš Drtina, generální ředitel GfK Czech a Slovakia
Tomáš Drtina, generální ředitel GfK Czech a Slovakia
autor: archiv

Tomáš Drtina dosud působil jako spolumajitel a ředitel výzkumné a poradenské společnosti Incoma GfK. V rámci skupiny GfK zastává Tomáš Drtina pozici GfK Regional Lead Retail Research and Shopper Insight CEE&META. Je také členem European Research Group při International Council of Shopping Centres a členem českého řídícího výboru ICSC. Je viceprezidentem správní rady Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí.

Doktorský titul obdržel na UK Praha v oboru ekonomické a regionální geografie.

Tomáš má 3 dcery, k jeho zájmům patří kromě rodiny také sport, hudba a cestování.

Mezinárodní skupina GfK na trhu funguje dlouhodobě (od roku 1934). Působí ve více než 100 zemích a pracuje pro ni 13 tisíc zaměstnanců, expertů s odbornými znalostmi, kteří odhalují na základě dat z výzkumu obchodní příležitosti, a své znalosti promítají nejen do lokálního, ale i do mezinárodního klientského prostředí.

 

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama